I de sällsynta fall som din valda djurvakt blir otillgänglig efter att hen har bekräftat bokningen hjälper vi dig att hitta en ersättare på Pawshake och täcker prisskillnaden för den valda tjänsten.
Det händer sällan men naturligtvis kan en avbokning ske på grund av familje nödsituationer eller sjukdom. Om din djurvakt avbokar inom 2 veckor innan bokningen börjar, kontakta oss genast så att vi kan hjälpa dig att leta efter en ersättare på Pawshake. Du kan också söka efter din egna ersättare på Pawshake. Om den nya djurvakten är dyrare kommer Pawshake att täcka prisskillnaden för samma datum och tjänst. Om du väljer att inte använda en djurvakt på Pawshake så återbetalar vi dig helt.
Kontakta oss genast så att vi kan hjälpa dig att leta efter en ersättare. Det hjälper också om du kan ge detaljer om ditt husdjur och eventuella speciella krav (t ex om de behöver vara det enda husdjuret i hemmet eller om de behöver medicinering) de kan ha, så att vi kan hitta den mest lämpliga djurvakten. Eller om du föredrar, kan du leta efter din egen ersättare på Pawshake. Det är väldigt viktigt att lämna djurvakten med nödkontaktuppgifter, till någon som inte reser bort med dig, så att de kan fatta beslut om var ditt husdjur om du inte kan nås. Pawshake kommer att täcka prisskillnaden för den nya djurvakten för samma datum och tjänst. Skulle du välja att inte använda en djurvakt från Pawshake kommer vi att återbetala dig eventuella återstående dagar av bokningen.
Återigen: Detta är sällsynt, men kan hända på grund av oförutsedda omständigheter. Vänligen kontakta oss så vi kan rekommendera några andra lämpliga Pawshake djurvakter som du kan kontakta. Om avbokningen sker mer än 2 veckor innan bokningsdatumet börjar, kommer det inte att finnas någon täckning för någon prisskillnad. Skulle du välja att inte använda en djurvakt på Pawshake kommer vi att återbetala dig helt.
Om du inte har avbokat originalbokningen ännu och redan har säkrat en ersättare från Pawshake på egen hand, var god kontakta oss så överför vi beloppet och täcker eventuell prisskillnad.
Är du osäker på något eller har några problem? Vårt kundtjänst är här för dig och kan stödja dig på 5 olika språk. Vi pratar engelska, franska, holländska, tyska och norska.