Bokningsgarantin

I de sällsynta fall som din valda djurvakt blir otillgänglig efter att hen har bekräftat bokningen hjälper vi dig att hitta en ersättare på Pawshake och täcker prisskillnaden för den valda tjänsten.

Vad händer om djurvakten avbokar med kort varsel?

Det händer sällan men naturligtvis kan en avbokning ske på grund av familje nödsituationer eller sjukdom. Om din djurvakt avbokar inom 2 veckor innan bokningen börjar, kontakta oss genast så att vi kan hjälpa dig att leta efter en ersättare på Pawshake. Du kan också söka efter din egna ersättare på Pawshake. Om du väljer att inte använda en djurvakt på Pawshake så återbetalar vi dig helt.

Vad händer om djurvakten avbokar under en bokning?

Kontakta oss genast så att vi kan hjälpa dig att leta efter en ersättare. Det hjälper också om du kan ge detaljer om ditt husdjur och eventuella speciella krav (t ex om de behöver vara det enda husdjuret i hemmet eller om de behöver medicinering) de kan ha, så att vi kan hitta den mest lämpliga djurvakten. Eller om du föredrar, kan du leta efter din egen ersättare på Pawshake. Det är väldigt viktigt att lämna djurvakten med nödkontaktuppgifter, till någon som inte reser bort med dig, så att de kan fatta beslut om var ditt husdjur om du inte kan nås. Skulle du välja att inte använda en djurvakt från Pawshake kommer vi att återbetala dig eventuella återstående dagar av bokningen.

För att vara berättigad till nöjdhetsgarantin:

Den ursprungliga bokningen ska ha bekräftats via Pawshake's plattform
Ett ”meet & greet” genomfördes före startdatum för bokningen (krävs endast om det är din första bokning med djurvakten)
Både den orginella djurvakten och ersättaren är djurvakter på Pawshake
Datumen och tjänsten kan inte ändras
Djurvakten avbokade inom 2 veckor före bokningens startdatum

Undantag

  • Prisskillnaden om en djurvakt avbokar en bokning av hundpromenader på grund av väderförhållanden.

Vad händer om djurvakten avbokar mer än 2 veckor före bokningen?

Återigen: Detta är sällsynt, men kan hända på grund av oförutsedda omständigheter. Vänligen kontakta oss så vi kan rekommendera några andra lämpliga Pawshake djurvakter som du kan kontakta. Skulle du välja att inte använda en djurvakt på Pawshake kommer vi att återbetala dig helt.

Hur lämnar jag in ett anspråk på bokningsgarantin?

Om du inte har avbokat originalbokningen ännu och redan har säkrat en ersättare från Pawshake på egen hand, var god kontakta oss så överför vi beloppet och täcker eventuell prisskillnad.

Kontakta oss här.

Du är viktig för oss

Är du osäker på något eller har några problem? Vårt kundtjänst är här för dig och kan stödja dig på 5 olika språk. Vi pratar engelska, franska, holländska, tyska och norska.

Kontakta oss här.

  1. Hem
  2. »
  3. Pawshake-garantin
  4. »
  5. Bokningsgarantin