Pawshake's garantin ingår i varje Pawshake bokning och är vårt sätt att skydda dig och ditt husdjur. Detta är vårt åtagande att stödja dig vid det sällsynta tillfället när något går fel under en bokning.
Absolut. Din integritet är viktig för oss och vi använder bara säkra betalningsmetoder. Du kan betala via Visa, Mastercard eller American Express. Som en del av din bokning måste du också ange din faktureringsinformation, varefter det belopp som ska betalas för bokningen kommer att hållas av Pawshake (även känt som en "behörighetstillstånd" på ditt bankkort för summan av din bokning). Det liknar en bokning du gör för ett hotellrum: även här kommer en behörighet att läggas på ditt bankkort för bokningsbeloppet.
En djurvakt kan sedan göra en av dessa tre saker efter din bokningsförfrågan:
En djurvakt svarar i genomsnitt inom fyra timmar efter att de hra fått en bokningsförfrågan. Djurvakter har upp till 24 timmar att svara. Om en djurvakt tar längre tid än 24 timmar på sig att svara kommer deras konto att flaggas som onåbart och kommer att granskas av vårt
Förtroende- och säkerhetsteam.
När bokningen har avslutats kommer Pawshake att överföra det belopp som ska betalas för bokningen minus Pawshake's avgift (19%) till djurvaktens betalningskonto. Det kan ta upp till sju dagar. Betalningsprocessen på Pawshake är kontantlös och helt automatiserad, så varken du eller djurvakten behöver oroa sig för pengarna.
Om du har några problem med din bokning eller din djurvakt, vänligen kontakta oss senast 48 timmar efter att bokningen har avslutats så att vi, vid behov kan placera betalningen i väntan. Läs mer om hur du skyddas med vår Happiness Garanti .
Som djurägare kommer du att få tillbaka ditt bokningsbelopp under följande omständigheter: